Meditatie/yoga groep Groningen

  • Sharon

    Hallo,

    Graag zou ik een meditatiegroepje willen starten bij mij thuis in Groningen. Ik heb een aparte ruimte (grenst aan de tuin) waar we dit kunnen doen.

    Daarnaast woon ik in een mooie omgeving waar we eventueel na of voor de meditatie een wandeling kunnen maken. Het lijkt me erg leuk om dan structureel bij elkaar te komen en te (leren) mediteren en/of in beweging te zijn, denk aan tai chi en yoga.

    Verschillende vormen van mediteren vind ik interessant: inzicht, concentratie, spiritueel…

    Ben je lerend of ervaren, of ben je iemand die meditatie of yoga kan geven, en lijkt het je leuk om je bij een groep aan te sluiten, dan hoor ik je graag.

    Ik ben benieuwd en zie uit naar de reacties.

    Vriendelijke groet,

    Sharon

  • onno bosma

    Beste Sharon,

    Dit idee heb ik enige tijd geleden ook opgevat. LIjkt me leuk om over dit idee verder te praten. Ik sta de laatste tijd binnen mijn persoonlijke ontwikkeling wat stil.

    Ps. Graag zie ik een reactie tegemoet.

    Groeten,

    Onno Bosma

  • onno Bosma

    Beste Sharon,

    Communiceert wat lastig zonder emailadres. Ben ik gisteren vergeten op te schrijven tijdens het posten van mijn verhaal.

    Ps. onnobosma@yahoo.com

    Groeten Onno

  • Freek de Jong

    Hallo Sharon,

    Lijkt me een goed plan en wanneer je in het zuiden van Groningen woont ben ik waarsch wel geinteresseerd om (af en toe) mee te doen. Heb wel enige kennis en ervaring met stilte meditatie. Je kunt me bellen om wat van gedachten te wisselen. Ben benieuwd watvoor meditatie je voor ogen hebt en welke tijden.

    Vr. groet,

    Freek de Jong

    Tel:06-16342583