meditatieruimte utrecht centrum te huur

  • Laya Stierman

    Aangeboden sfeervolle stille ruimte aan het water (Oudegracht),licht, sjiek gerenoveerd, en ongeveer 35 m2 oppervlakte, naast keuken en toilet.

    Aanwezig: poefjes en matjes. Vrij op maandagavond (tijdelijk), woensdagavond, vrijdagavond en in het weekend.Huur: €130,- per maand vaste huur voor één dagdeel (dwz bv alle woensdagavonden). Huur vast voor twee dagdelen €200,- per maand.

  • Anna Drenth

    Hallo Laya,

    In het voorjaar heb ik de ruimte bekeken en een optie genomen voor mijn cursus Ithaka.

    De ruimte is toch niet helemaal geschikt voor wat ik wil doen, en ook aan de kleine kant.

    Ik trek daarom de optie die ik op de plek genomen heb weer terug.

    Het gaat om de volgende data: 6 september27 en 28 september, 25 oktober, 15 november, 13en 14 december, 10 januari, 7 februari, 7 en 8 maart.

    Hartelijke groet,

    Anna Drenth

  • Peter Budel

    Hallo, ik ben voor een zengroep op zoek naar een ruimte voor losse zenzondagen.

    Bijvoorbeeld eens per 2 maanden.

    Is dat ook een optie ?

    Hoor graag en zo ja, de kosten en mogleijkheden om eens te komen kijken.

    vriendelijke groet,

    Peter

  • wiesje

    Hoi,

    Eventueel zoek ik ruimte vanaf febr op woensdagochtend of donderdagavond. Kan je mij vertellen of er plek is en evt meer info.

    Groet,

    wiesje

  • Mustapha Mesbahi

    Hallo,

    Ik zoek een ruimte voor woens of vrij avonden voor 4x per maand voor 1,5 uur.Ik zoek dit zejer vanaf 01-09-2010 of zelfs eerder.

    Graag hoor ik van u over de mogelijkheden.

    Gr.M.Mesbahi

  • Carin Hoogstraten

    Zoekt u een sfeervolle ruimte voor yoga, meditatie, therapie, workshop of cursus?

    Yogacentrum Bunnik heeft een plezierige ruimte voor u beschikbaar

    De ruimte = ruim 86m2. Geschikt voor ruim 20 personen, liggend op een yogamat. De ontvangstruimte is

    ongeveer 24m2.

    Er zijn matjes, dekentjes en meditatiekussentjes, stoeltjes en bankjes aanwezig.

    In de kleine pantry zijn aanwezig: een koffiezetapparaat, een waterkoker, eenpitskookplaatje, thermoskannen

    en serviesgoed. Op verzoek verzorgen wij de catering.

    Bunnik

    Het yogacentrum ligt midden in het rustieke dorpje Bunnik, dicht bij het riviertje de Krommerijn (wandelgebied)

    in de buurt van Utrecht.

    Er is voldoende parkeergelegenheid op 1 minuut loopafstand.

    De bus stopt voor de deur en de trein is op 8 minuten loopafstand.

    In de nabij gelegen winkelstraat is een natuurvoedingswinkel gevestigd voor heerlijke broodjes en andere

    versnaperingen.

    Prijsindicatie

    De dagdeelprijs is 80 euro (september 2010). Voor meerdere dagdelen gelden andere tarieven.

    Bel voor een offerte op maat en/of bezichtiging van de ruimte 030 2930719 /06 46461997 of mail

    carinhoogstraten@casema.nl . Zie foto op www.yogacentrumbunnik.nl

    Ook voor weekendverhuur en eventueel per uur te huur.