Spontane kundalini uitbarsting

  • Chantal

    Hallo allemaal,

    Ik heb jaren geleden een spontane “kundalini uitbarsting” gehad. Sindsdien kamp ik met heftige energetische storingen (met alle lichamelijke en geestelijke gevolgen vandien) die me het leven behoorlijk moeilijk maken. Omdat er zo weinig mensen ( hulpverleners) van kundalini afweten (ik al helemaal niet) voel ik me behoorlijk eenzaam. Zijn er mensen die mij hier iets meer over zouden kunnen vertellen? Of lotgenoten waar ik in hele heftige tijden misschien mee zou kunnen praten of ervaringen mee kan delen?

    Ik hoop op een reactie, alvast bedankt,

    Liefs Chantal.

  • suus

    Pierjarsi heeft er een boek over geschreven. zoeken in goede boekhandels!

    Sucses

  • Lyke

    Hallo Chantal,

    Mij is het zelfde gebeurd sinds een paar weken. En het is heftig idd. De gevoelens van eenzaamheid herken ik ook, vooral omdat het me gewoon ineens overkomt…Het schijnt te horen bij het ontwakingsproces. Ik heb een reikimaster gebeld die me tips heeft gegeven om deze energie te leren beheersen. De moeilijke momenten kun je dan je energie naar de aarde laten vloeien. Je kan behandelingen in reiki krijgen, ook op afstand en je kan zelf leren deze energie te reguleren. Dat is het voordeel. Dat je jezelf kunt healen als je dat wilt. Dat wil ik mezelf leren. Ik denk dat deze fase je kan helpen oude overtuigingen los te laten en op jezelf te gaan vertrouwen. Zelf heb ik het gevoel dat het spontane ontwaken van de kundalini mij dwingt mijn oude blokkades en angsten onder ogen te zien. En die te transformeren via energiesturing. Dus uit het hoofd te gaan, oude overtuigingen los te laten en het lichaam te voelen en er 1 mee te worden. Oefenen dus :) Wat mij helpt is te doorvoelen wat er gebeurt. En daar de tijd voor te nemen. En dat is eng soms. We zijn op weg denk ik dan, en de reis die we maken kan ook uiterst boeiend zijn als je je open stelt voor wat er met je gebeurt.

    Heel veel sterkte, Lyke

  • Marina

    Beste weet niet of je deze mail ontvang maar ken je probleem heb 3x een spontane uitbarsting gehad,na 10 jaar is het nog even hecktisch,hoop dat je help hebt gevonden.

    Groeten

  • Trinette

    Beste Chantal,

    Een van de mensen die bij mij yoga les neemt heeft het zelfde als jij mee gemaakt.

    Nood gedwongen werd ze hierdoor de spirituele richting op geduwd.

    Je schrijft dat je er meer van wil weten en daarom raad ik je een boek van de Bihar school of yoga aan: Kundalini Tantra van Swami Satyananda Saraswati.

    Om je energie beter te leren begrijpen en onder controle te krijgen zou je een yoga cursus kunnen volgen bij agamayoga.nl of bij mij. Begin volgend jaar start ik weer met een nieuwe cursus dus als je geinteresseerd ben kan ik je tzt. hier van op de hoogte brengen. Door de theorie die er gegeven wordt leer je begrijpen wat kundalini is en andere zaken die hier aan gerelateerd zijn.

    Veel sterkte gewenst!

    Trinette

    trinetteyoga@yahoo.com

  • Jacco

    Die ervaring die je hebt komt bij meer mensen voor. Ook bij mij en het klopt idd dat de psychiatrie er vaak geen aandacht voor heeft.

    Maar reiki is niet automatisch een oplossing; ook een initiatie niet. Helende vermogens zijn een nevenactiviteit van mediteren of spontane kundalini opstijging.

  • Nefje Boulatour

    hoi,

    Ik vraag me af bij wie je meditatie volgde en of je een coach,leraar of meester had.

    Het is erg belangerijk om een goede betrouwbare meester of begeleider te vinden, die het existentielle gebeuren rondom meditaties goed kent zoals een computerdeskundige.

    Gr.Nefje

  • Liesanne

    Hallo allemaal…. ik zie hier allemaal oude berichten. Bij mij is het nu gaande…. zijn er mensen die het op dit moment ook ervaren? Zodat we wat steun bij elkaar kunnen vinden? Ik hoop wat te horen want voel me alleen hierin Gr lies