Journey into meditation

Hoe kan ik mediteren en wat is het eigenlijk?

Hoe vind ik mijn essentie/ware zelf?

Hoe krijg ik mijn hoofd stilI

Ik wil beter slapen

De meditatietraining is bedoeld voor iedereen die benieuwd is naar meditatie en er op een ontspannen maar serieuze manier kennis mee wil maken.

5 weken ga je aan de hand mee op een ervaringsreis van 2,5 uur waarin we ontdekken, aangaan en meegevoerd worden in een interessant proces door the mind en body. Je leert de basisprincipes van meditatie en snapt na de cursus hoe te ontspannen en meer te genieten van het leven.

Wij doen dit door loop, zit, lig, stilte en dynamische meditatie te ervaren. We gebruiken bevrijdende ademhalingsoefeningen en relaxoefeningen om spanning los te laten, we bewegen het lichaam en werken met energieën om te verbinden met het lichaam en door te luisteren naar oorstrelende muziek.

Je krijgt tips & tools mee voor thuis meditatie.

Donderdagavond van 19.30-22.00

19.30-20.00 uur ontvangst en thee drinken.

20.00-21.00 voorbereiding en uitleg en ervaren van beweging, energie en ademen.

21.00-21.45 inzicht in meditatie: oefening.

21.45-22.00 thee en napraten

Kleding: Joggingbroek en t’-shirt, warme trui en sokken. En een dekentje

Data: 2012: 19, 26 januari en 2 en 9 februari, Investering in jezelf: 125,- euro

De groepsgrootte is beperkt (maximaal 8 mensen), dit geeft de bijeenkomsten een persoonlijk karakter. Voor meer informatie of aanmelding kun je me mailen zodat ik je kan terugbellen en je vragen kan beantwoorden. Deze groep is zowel voor mensen die al ervaring hebben met meditatie als voor mensen die er voor het eerst mee beginnen.

Aanmelding per email: deepeningintolove@gmail.com www.deepeningintolove.nl

Lokatie: Zuid Oost Eindhoven. Adres ontvang je bij aanmelding.

“Er zijn vele dingen, die moeilijk zijn als we er alleen mee bezig zijn.

In een Sangha (meditatiegroep) kunnen we elkaar beschermen en elkaar in alle aspecten van de oefening steunen.” Thich Nhat Hanh