Deze vakantie wil ik er graag een paar dagen op uit naar de Ardennen. Even los van mijn dagelijkse omgeving, werk en mensen. Waar ik dus naar op zoek ben is een vrouwelijke reispartner tussen de 30 en 45 jaar die mij wil begeleiden en introduceren in het mediteren, een ervaren iemand dus. Daar ik in deze materie nog onervaren ben zou het wel plezierig zijn als je ook open staat voor gesprekken losstaand van de meditatie.

Het liefst iemand uit Noord Holland of anders midden Nederland, zodat we eerst eens kunnen afspreken en aftasten.(Ik zie duizend en een soorten meditaties voorbij komen en zie door de bomen het bos niet meer)

Ik zit te denken aan een korte trip van minimaal 3 en maximaal 5 dagen waarbij het vervoer in ieder geval door mij geregeld wordt en al het andere in overleg. Ik sta open voor alles als de basis maar berust op rust en respect.

Ik zal mijn best doen om mijn posting regelmatig te controleren op reacties, maar serieuze reacties zijn welkom via de mail. nml_andy@hotmail.com

Groet

Andy