meditatie groep maken/aansluiten

  • mark

    Hallo site bezoeker,

    Ik ben iemand al een heletijd mediteerd en dat nu samen met andere mensen wilt doen in de buurt van Leeuwarden. Ik heb zelf een ruimte waar ik dat altijd doe maar het kan natuurlijk ook dat er al een groepje bestaat die met de zelfde energie werkt. Ik werk met sjamanistische technieken die zijn aangepast aan de westerse cultuur. Ik kan niet beloven dat je er gelijk beter, stiller of lekkerder door gaar voelen dat ligt namelijk was je moet tegenkomen op je eigen pad.

    Mijn bedoeling is wekelijks of maandelijk bij elkaar te komen zo dat je er wat struktuur in houd.

    Ben benieuwt naar de reacties en hoop een groepje te kunnen vinden/maken.

    groeten Mark

  • Jantina

    Hallo Mark,

    Kan je mij daar wat meer over vertellen.

    Op cursussen heb ik wel gemediteerd zoek eigenlijk ook een

    groep om het wekelijks te gaan. In een groep bevalt het mij beter dan

    kan ik mij ook beter over geven dan thuis. Omdat ik er waarschijnlijk nog

    te weinig ervaring in hebt.

    Ik zou ook graag willen weten hoeveel het dan moet gaan kosten.

    Gr. Jantina o ja, ik woon in Leeuwardenmark schreef:

  • jeanette123

    al een oud berichtje zag ik…….maar is er al een groepje?

    ik ben zoekende wat dat betreft en mediteer zelf regelmatig…en wil dat graag samen met anderen doen.

    hoop wat van je te horen mark………ook ik werk met sjamanistische technieken

    liefs

    Jeanette

  • marijke ter Beek

    Ik zou graag een meditatiegroep(je) beginnen in IJsselstein. Ik mediteer zelf regelmatig, maar zou dat ook af en toe in een groep willen doen, om elkaar te stimuleren. Voor beginners kan ik ook wat betekenen omdat ik door de opleidingen, die ik gevolgd heb, genoeg ervaring heb om groepen te leiden. Ik zou graag van mensen horen, die ook belangstelling hebben. Mijn telefoonnummer is 0653652997. Hartelijke groet, Marijke ter Beek.

  • Han

    Dag allemaal,

    Lijkt me heel fijn om zo'n groepje in Leeuwarden te hebben. Is toch echt anders dan alleen. Is er iets van de grond gekomen, of kan dat anders alsnog?

    Groeten,

    Han

  • Jos Salutary Moonlight de Vries-Spaans

    Kijk eens op www.dharmahuis.nl

    Veel succes! Jos de Vries in Hilversum