Regelmatig hoor ik in mijn omgeving de kreet; ?ik wil wel mediteren maar ik weet niet hoe?!? ?Als ik het probeer , kom ik die drempel maar niet over?? Dit heeft mij de aanleiding gegeven, een workshop te ontwikkelen en meditatie voor een ieder toegankelijk en toepasbaar te maken.

Meditaties bestaan uit technieken en die kun je leren.

Maak nu gebruik van de stille kracht in jezelf en geef je op!

De kosten van de workshop zijn zo laag mogelijk gehouden zodat ook de minder draagkrachtigen kunnen deelnemen.

Op deze middag geef ik uitleg over verschillende vormen van meditatie afgewisseld met praktijkoefeningen. We gaan aan de slag met: stiltemeditatie, meditatie op muziek, geleidemeditatie, ademtechniek en ontspanningsoefeningen. De meditaties worden zittend gedaan in kleine groepen zodat er ruim voldoende individuele aandacht is. Theorie wordt afgewisseld met praktijkoefeningen en uiteraard is er voldoende gelegenheid tot het stellen van vragen.

Tijdens deze workshop leer je hoe je je volledig kunt ontspannen, je hoofd kunt leegmaken en je dichter bij jezelf kunt komen.

Na deze workshop heb je inzicht in wat je kunt bereiken door meditatie, welke methoden er zijn, weet je hoe het aanvoelt en wat bij je past. De meeste meditaties zijn geschikt om ook thuis uit te oefenen. Aan het eind van de middag wordt er een map uitgereikt waarin alle praktijk terug te vinden is zodat je ook na de workshop verder kunt gaan met mediteren.

Workshops zijn van 13.00 - 17.00 uur op de zaterdagen (bij voldoende deelname, min 2 personen - max 4 personen).

Kosten: ?25,- per persoon, incl. koffie en thee, lesmateriaal en certificaat van deelname.

Note; draag gemakkelijk zittende kleding.

Regelmatig mediteren heeft vele voordelen o.a.:

? Om te leren te ontspannen

? Stress en spanning te verlichten

? Gezondheid te verbeteren en genezing te bespoedigen

? Focus en concentratie te verbeteren

? Zelfbewustzijn en persoonlijke groei te ontwikkelen

? Je creativiteit en intuitie te vergroten

? Mentaal te groeien

Ook hebben onderzoeken uitgewezen dat meditatie een middel kan zijn in de strijd tegen hoge bloeddruk.

Workshops zijn op de volgende data:

02 juni , 16 juni, 30 juni, 11 augustus, 25 augustus,2007.

Bel of mail voor informatie en/of inschrijving,zie de website: www.innerspiritsworkshops.come2me.nl.

Nog 2 plaatsen beschikbaar op 02 juni!